Elhunyt szeretteink hamvait foglalják üvegbe

Elhunyt szeretteink hamvait foglalják üvegbe

Gyönyörű üveg díszeket készítenek elhunyt szeretteink hamvaival

2020. január 07. - Üvegbe Zárt Emlék

Elhunyt szeretteink hamvát foglaljuk egyedi üveg díszekbe, ékszerekbe. Amennyiben szerettünk hamvait elszórjuk, vagy eltemetjük, lehetőség adódik annak egy részének egyedi üvegdíszbe vagy akár medálba foglalására, így egy része örökre velünk maradhat. 

Hogyan is jött létre az Üvege Zárt Emlék:

Az ötlet úgy jött, hogy a kiskutyám tizennégy évesen elpusztult, elhamvasztottam, de nem volt lelkierőm elszórni a hamvakat, illetve nem is nagyon tudtam, hová szórhatnám, ezért őriztem eldugva a kis urnában.

Egyszer az internetet böngészve véletlenül beleakadtam egy cikkbe, ahol arról írtak, hogy vannak cégek aki szép üvegdíszeket vagy ékszereket készítenek amibe az elhunyt szeretteink hamuját teszik. Utánajártam a dolognak, mert gondoltam ez nekem pont jó lenne. Így a kutyusomból megőrizhetek egy részt, a többi hamut könnyebben szóróm szét valahol. Viszont a cégek, ahol ilyen üveg termékeket lehetett rendelni Amerikában illetve Angliában vannak és nem szállítanak Magyarországra. Mivel én a fejembe vettem, hogy szeretnék ilyen üvegdíszt a kutyusom hamvaival, érdeklődtem itthon több üveg művésznél, FB csoportokban, akik üveggel foglalkoznak, de zárt kapukra találtam. Aztán eszembe jutott, hogy jártam egyszer Parádsasváron egy üveggyárban, ahol egy bemutató keretében készítettek gyönyörű üveg tárgyakat. Emailben meg is kerestem őket és végre bíztató választ kaptam, így le is utaztam hozzájuk. Nagy örömömre ott vállalták, hogy készítenek nekem egy üveggömböt, vagy bármit, amit szeretnék. El is készítették számomra, és annyira lenyűgözött az eredmény, hogy arra gondoltam, csinálok egy vállalkozást, hogy másoknak is segíthessek megőrizni ilyen módon a szeretteik emlékét. Mivel az Üvegmanifaktúrában csak a nagyobb tárgyakat tudták elkészíteni, így az ő ajánlásukkal felvettem a kapcsolatot Glass&Classics Kft. munkatársaival, akik örömmel álltak a rendelkezésemre, és lehetőséget adtak a hamvakat tartalmazó ékszerek készítésére.

Létrehoztunk egy FB profilt, majd egy webáruházat is és megkezdtük az ÜVEGBE Zárt Emlékek értékesítését.

https://www.facebook.com/Üvegbe-Zárt-Emlék-105883300867666/

https://uvegbezartemlek.hu/

Mert az emlék örök!

tv_00440fb.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uvegbezartemlek.blog.hu/api/trackback/id/tr4515397268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása